To9Rene Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg skal på en lang busstur og lurer på om det er en måte jeg kan lade den bærbare PCen på et vis. Har sett litt på denne power2go For viss jeg skal lade PCen, må jeg ikke ha stikkkontakt? Endret 28. april 2009 av totre123 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dette er bare et ekstra batteri som kan kobles til i stedet for den vanlige strømforsyningen som du kobler til stikkontakten. Men du trenger jo en stikkontakt når denne også er utladet. Lenke til kommentar
kons Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Pass også på hvilken PC du har... Har selv en HP NC8430 og den bruker det de kaller "smart" adapter dvs. den har stor DC plugg med en tynn pinne i mitten. Om PC ikke ser ID brikken i laderen på den tredje linjen nekter den helt å lade Ganske surt å oppdage når man står langt inne på fjellet med ny uorginal lader og er en uke unna annen opplading. Ikke veldig "smart" annet en for produsenten som kan selge flere overprisede orginal ladere. Men det får konsekvenser , ser på en ny PC nå og de med slike løsninger stiller hvertfall ikke fremst på lista over kandidater. Rot in hell. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Så for ett tips: Jeg kan absolutt anbefale denne: http://www.batteribyen.dk/eksternt_noteboo...7a105616806dca3 Fungerer utmerket, og har lang batteritid (dog er den relativt stor). Uheldigvis klarte jeg ikke å finne den noe sted her i Norge, så jeg måtte bestille den fra danmark, men de var kjappe å levere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå