-kga- Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er det mulig og spre visual studio over fler skjermer. Feks. Skjerm 1: -kode - Skjerm2: - oversikt over prosjekt filenne - outline over klassen du er i nå - klasse oversikt - Har ikke to skjermer, så får ikke testa. Men om jeg hadde to skjemer hadde det vært skjekkt om det var mulig. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg pleier vanligivs å bruke to skjermer, men jeg har vært mest interessert i å ha dokumentasjon og programmet under debugging på den ene skjermen mens Visual Studio er på den andre. På den måten slipper en å bytte mellom vinduer når en leter igjennom dokumentasjon, og det blir enklere å debugge fullscreen programmer. Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er det mulig og spre visual studio over fler skjermer. Prøvde nå nettopp, og det er fullt mulig Jeg pleier vanligivs å bruke to skjermer, men jeg har vært mest interessert i å ha dokumentasjon og programmet under debugging på den ene skjermen mens Visual Studio er på den andre. På den måten slipper en å bytte mellom vinduer når en leter igjennom dokumentasjon, og det blir enklere å debugge fullscreen programmer. Jobber på samme måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå