fredderen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Mja, vet ikke helt hva jeg synes om dette bildet selv. Trenger derfor rådgiving om hva som kan (og bør) gjøres bedre. Exif ligger i bildet. Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er det en "grunnmur" til en gammel bygning som en gang har stått? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg synes at bilde var ganske skarpt, men det synes jeg er skikkelig digg, synes også fargene på bilde var ganske pene. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Selve motivet, ruinene kommer ikke godt nok frem. I tillegg er de plassert midt i bildet (Fy! Fy!). Prøv å plasser ruinene nederst til venstre i bildet nær kamera. Kanskje utfyllingslsy på ruinene slik at de ikke går i ett med bakgrunnen. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det tok litt tid før jeg fikk øye på ruinene, som jo er motivet her. Det gikk litt i ett med bakgrunnen. Motivet burde vel være det du får øye på først. Synes ikke det var noe særlig som leda øynene mine mot motivet heller. Jeg synes komposisjonen gjorde det mindre behagelig å se på enn det burde vært, selv om fargene, som nevnt, er fine. Kanskje du kan prøve å rekomponere, og få motivet til å fremheves mer. Gå litt nærmere, fyll bildet med mer ruiner, prøv en annen vinkel. En annen plassering av motivet i bildet ville nok også hjulpet. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Om bilde ikke hadde hatt en tittel, ville jeg ha trodd du bare hare tatt bilder av noen tilfeldige ruiner. Synes dette blir for "point and shoot" - du har funnet noe fint her men utnyttet det ikke godt nok synes jeg. Endret 16. april 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå