Baardish Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg er da så meget som 15 år, og til neste år begynner jeg med innendørs trening (hva dette er er ganske irrelevant, eneste relevante til temaet er at det er tungt). Jeg elsker å trene, men blir veldig fort svett. Det jeg er redd for er at jeg skal bli drit svett, mens alle andre har det bare helt fint. Er det mulig å trene bort svette, eller gjøre sånn at kroppen svetter mindre? (vet at svettinga avtar etterhvert, men fortsatt..) Takker for alle relevante svar. Endret 16. april 2009 av Baardish Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvis det er på treningstudio så er det ikke noe problem, altså svetting er jo litt sunt om ikke jeg husker feil, renser porene. Men uansett, det burde jo ikke være noe problem, selv om jeg skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Hvis det er på treningstudio så er det ikke noe problem, altså svetting er jo litt sunt om ikke jeg husker feil, renser porene. Men uansett, det burde jo ikke være noe problem, selv om jeg skjønner hva du mener. På studio er ikke det et problem, det beste jeg vet er å være svett. Men denne "type" trening innebærer oppvisninger o.l.. litt kjipt å renne av svette under en oppvisning.. (P.S. takker for oppmuntrende svar) Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Stort sett svetter vel de som trener ofte mer og lettere enn de som trener lite. Skjønner det kan være litt kjipt, men hvis du kan velge klær fritt er det flere typer stoff det nesten ikke synes på. Kan hjelpe noe. Endret 15. april 2009 av southparkman Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Drikker du mye vann/væske? Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Drikker du mye vann/væske? joa, gjør det ja.. men vil jo ikke tørste meg selv for ikke å svette.. :s Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Drikker du mye vann/væske? joa, gjør det ja.. men vil jo ikke tørste meg selv for ikke å svette.. :s Jeg svetta ikke mye før, men helt siden jeg begynte å drikke mye vann, svetter jeg med engang vi begynner og trener. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ta en tur på apoteket, tror du finner deodoranter, plaster og salver mot svetting. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Ta en tur på apoteket, tror du finner deodoranter, plaster og salver mot svetting. en deodorant over hele kroppen? outch.. :s skulle gjerne funnet noe (hvis jeg absolutt må ha legemiddler) som var bra for kroppen, og ganske permanent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå