Starbucks Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Skal brenne ut en dvd jeg har lastet ned på mac. Eksempel på filnavn: VIDEO_TS.BUP VIDEO_TS.IFO VIDEO_TS.VOB Noen som vet hvordan jeg får dette over på dvd? Har ikke brennerprogram, og finner ikke noe heller. Tips tas imot med stor takk:) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Toast Titanium er programmet du leter etter. Brenner og mounter alt du vil Lenke til kommentar
Starbucks Skrevet 15. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Til mac? Noe sted man kan laste ned dette gratis? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Toast(Koster) Disco(Koster) Burn(Gratis) Lenke til kommentar
DDMF Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Til mac? Noe sted man kan laste ned dette gratis? Denne er gratis og har hjulpet meg : http://lonestar.utsa.edu/llee/applescript/dvdimager.html Den knekker ikke kopisperrer da....! Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Toast er et Supert Brenne program til mac!(Savner bare Blu-ray støtte på os x nå!) Lenke til kommentar
B25S Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Jeg anbefaler også Toast 9 Titanium! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Jeg bruker Disco. Utrolig brukervennlig og har ikke skuffet meg så langt. Jeg bruker det hovedsakelig til å brenne ISO-er/image og den gjør ihvertfall det meget bra. Fint gui har det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå