Intrinity Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg konfirmeres i år og siden jeg er en aktiv gamer vil jeg gjerne ha en god pc. Jeg har fått tips om å bygge pc men siden jeg er ofte på linke fester og den slags, hadde det vært greit med en laptop som jeg kunne bare lagt ned i sekken og gått. Så jeg lurte på om dere kunne anbefale noen bærbare Gaming Pcer, jeg trenger en ganske god pc som takler de fleste spill som Wow og CSS, har lyst til å prøve Age Of Conan så den må være ganske god. Rundt Ti Tusen kr hadde vært nok å bruke, men bare kom med forslag Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Mitt første råd er å tenke på vekt. Det er faktisk ikke mye vits i å ha en laptop som veier 4-5 kilo, da den nermer seg farlig grensen til å bli en "stasjonær-bærbar". En bærbar pc som er rundt 2 kilo hadde vert mitt valg. Her er forresten priguiden på Hardware.no, der du kan velge hva du krever: https://prisguiden.no/vis_kategori.php?cat_id=2 Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Helt enig med macdour. Jeg hadde en spillbær til 10k, men den ble ekstremt varm. Etter ca 1 år gikk vifta stregere og pcn ble ustabil. Ville heller ha brukt 5k på en ok bærbar. Og 5k på en ok spillpc. Og en 5k stasjonær gir bedre ytelse enn en 10k bærbar. Edit: Hvis du absolutt skal spille litt på den bærbare pass på at pcn har et Nvidia GeForce eller ATi Radeon grafikkort. Du må opp i 5500-6000 for ett av disse. Edit2: De aller svakeste GeForce or Radeon brikkene (GF 7100, Radeon x1250) klarer WoW og CS:S med veldig lave detaljer og i veldig lave oppløsninger så vidt jeg vet. Du bør finne noe som er hakket bedre enn de. GF 9400 og X1700 og oppover er greit Endret 15. april 2009 av JAPCU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå