vivastar Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei Jeg er lærling nå men til høsten av så har jeg planer om å få byttet lærlingeplassen min til Trondheim, jeg har søkt på NTNU og Sykehuset i Trondheim. Men jeg har lyst til å søke flere plasser enn bare der. Så det jeg lurer på er om dere kan ramse opp noen bedrifter som tar inn lærlinger innen IKT faget i Trondheim, eller Trondheims området ? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tror en del videregående skoler tar inn IKT-lærlinger og! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei Jeg er lærling nå men til høsten av så har jeg planer om å få byttet lærlingeplassen min til Trondheim, jeg har søkt på NTNU og Sykehuset i Trondheim. Men jeg har lyst til å søke flere plasser enn bare der. Så det jeg lurer på er om dere kan ramse opp noen bedrifter som tar inn lærlinger innen IKT faget i Trondheim, eller Trondheims området ? Som sagt, mange vgs som tar inn. Skolen jeg jobber på har nettop godtatt en søknad. Send masse søknader, og stå på. Det er en del åpne stillinger fortsatt. Generelt sett så lønner det seg å søke statlig, de tar nesten alltid inn en lærling. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei Jeg er lærling nå men til høsten av så har jeg planer om å få byttet lærlingeplassen min til Trondheim, jeg har søkt på NTNU og Sykehuset i Trondheim. Men jeg har lyst til å søke flere plasser enn bare der. Så det jeg lurer på er om dere kan ramse opp noen bedrifter som tar inn lærlinger innen IKT faget i Trondheim, eller Trondheims området ? Som sagt, mange vgs som tar inn. Skolen jeg jobber på har nettop godtatt en søknad. Send masse søknader, og stå på. Det er en del åpne stillinger fortsatt. Generelt sett så lønner det seg å søke statlig, de tar nesten alltid inn en lærling. Sant så sant, statelig elsker billig arbeidskraft Lenke til kommentar
Hoist Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei Jeg er lærling nå men til høsten av så har jeg planer om å få byttet lærlingeplassen min til Trondheim, jeg har søkt på NTNU og Sykehuset i Trondheim. Men jeg har lyst til å søke flere plasser enn bare der. Så det jeg lurer på er om dere kan ramse opp noen bedrifter som tar inn lærlinger innen IKT faget i Trondheim, eller Trondheims området ? Hei Du kan kontakt meg. Jeg jobber i et firma som heter Hoist Technology AS (www.hoistgroup.com) Vi søker etter IKT lærling i Trondheim. du kan kontakte meg på [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå