Turtlis Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det hadde vært SUPERT Jeg har lyst på navnet mitt(Maria) og en liten pote. Skal ha det på bildene mine, så logoen bør ikke være så veldig stor Jeg vil ha det i flere størrelser. Noen kreative folk som har lyst til å hjelpe ??? Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg leste "navnet mitt(Maria) og en liten potet." Syns det hadde blitt mye bedre! Ville du hatt en potet så skulle jeg hjulpet. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har gått på bondeskole og plukket utallige kg potet, så det kan jo være en ide? Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Noe sånn du tenkte? Noen farge ønsker kanskje? edit: cmyk på nett ekke så bra nei. Endret 15. april 2009 av phax Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg vil ha en "dobbeltskrift". Slik med hullrom inni, og svarte linjer rundt :!: Jeg er sykt ram til å forklare. Gjennomsiktig pote og skrift, men som samtidig er noe visende. Ikke fult så markert skrift, som den over. Men noe ala slikt, var det jeg tenkte meg ja. Skriften kan godt være ala samme stil, bare at jeg ikke vil ha en løkkeskrift R. Jeg må ha en som jeg kan legge på bildet, uten å måtte endre det. Nå som jeg prøvde det du hadde lagd til meg, fikk jeg en stor hvit brikke nedi hjørnet Endret 15. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) No sånn da masa. Denne er også gjennomsiktig. edit: klikk på den for å se, så blir den ikke fullt så svart. Endret 15. april 2009 av phax Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Den var cool. Men jeg vil ha poten lik skriften. eller kanskje den kan være helsvart! hoho, kravstor edit; svart er nok ikke det beste nei! da forsvinner det jo helt på bildet Endret 15. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Poten med sort outline sånn som teksten? Med eller uten fyllfarge isåfall? Grunnen til at den er grå er fordi den er gjennomsiktig, jeg tolka det litt feil. Skal mekke videre, kravstore jenter. Endret 15. april 2009 av phax Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg likte den over. Vil ha en R istedet for løkkeskrift R. Poten var også kjekk! Babyblå el rosa pote, og gjennomsiktig inni? edit igjen; Jeg tror kanskje GRÅ er den beste fargen å bruke ja? Svart forsvinner helt på den svarta katta mi ser jeg. Endret 15. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
gormley Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hun tvinner deg rundt lillefingen nå! Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hun tvinner deg rundt lillefingen nå! Damn straight. Men som freelanser så fakturerer jeg selvsagt per time så det ekke no problem. Hva mener du med R? Stor bokstav? MaRia? Og du vil ha grå skrift på teksten eller? Jeg kan evt lage en variant i sort og en i hvit, så kan du velge utifra bakgrunnen som det skal på. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Husk at dette koster deg 100kr per piksel som blir endret da Turtlis, jeg er Phax's "manager" Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Herrefred, nå ser jeg hvor dumt skrevet det var. Jeg vil ikke ha en løkkeskrift R Det er ikke en pen r. Forskjellige varianter kan være en kjekt Bare lag noen farger og varianter det Jeg liker utgangspunktet ditt, over her. Hun tvinner deg rundt lillefingen nå! Pøh.. det var frivillig å hjelpe meg Husk at dette koster deg 100kr per piksel som blir endret da Turtlis, jeg er Phax's "manager" Ser meg ut som en manager du! Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 R'en orker jeg ikke endre på, rett og slett fordi det tar tid. Har laga rosa og blå med sort, hvit og grå tekst. Samt lagt med illustrator fila så du eller noen andre med illustrator kan redigere videre. Hoppe forran tven her så du får klare deg med dette. paw.zip Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Heftig Takktakk! edit; skulle hatt det mye større. Ble jo bare et lite rusk på bildet mitt. hihi. Endret 15. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Her ser du hvor lite det blir, på et slikt stort bilde. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Større varianter mashøns. paw.zip Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Takk Ble det ikke litt vel stort nå? edit; glem det!! Det var jeg som hadde endret størrelsen på "maria" i programmet Endret 15. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Duger nå? edit: Jammen faen da.. Bruker du photoshop eller lignende? Å forminske logoen bør funke greit uten merkbart tap av kvalitet. Evt så får du lage en versjon i den størrelsen du vil ha det så skal jeg se om jeg gidder.. Endret 15. april 2009 av phax Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg leste "navnet mitt(Maria) og en liten potet." Syns det hadde blitt mye bedre! Ville du hatt en potet så skulle jeg hjulpet. haha^^ det hadde vert sæærs kult.. kan du lage en til meg nicket mit 2ball(s) og en(2?) potet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå