Gjest Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=36174 Diskuter. Selv syntes jeg de burde prøve å få voice-chat ut døren før denne kommer ut. Endret 15. april 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Syns Sony driver med mye fjas når det gjelder disse FW updatene, for å være helt ærlig. De må bare få ræva i gir og få implementert det folk vil ha, pluss kanskje en del oppdateringer med tanke på f.eks. XMB (nytt utseende++)... Endret 15. april 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Syns dette høres mye mer interessant ut enn noe slags voice-chat eller nytt utseende til XMB. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Ja for all del, få heller eit nytt gamerkort som fortell meg kor god eg er, istaden for og faktisk kunne kommunisere med andre folk...by all means.. ehm.. Endret 15. april 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ps3 er nok utdatert før PSN blir bra. Hvorfor har de ikke tenkt på skill level tidligere. PSN virker så tafatt og elendig med tanke på innhold og utseende. Hva med å bare komme med noe skikkelig nyttig og bra i en av de neste oppdateringene ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Foretrekker PSN storen og slikt fremfor Market Place. Men fleksibilitet og kommunikasjon skofter det stort på over heile fjøla. Få dette på plass så snakker i om solid og GRATIS tjeneste. Drit i HOME og det vaset der, implementer ein fugerende ramme for party funksjoner etc. Men er vel ikkje bare og bare for de stakkars koderene hos Sony å kode inn godsakene i det tynne rammeverket som har vert fra starten av. Endret 15. april 2009 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå