Seglsten Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg har nylig reformatert min gamle pc. Det er en packard bell easynote. Info: System: Microsoft windows XP Home edition Versjon 2002 Service pack 2 Merknad: "Ingen lydkort ble funnet. Hvis et lydkort er forventet, bør du installere en lyddriver levert av maskinvareleverandøren." Hvor kan jeg laste ned ny lyd driver? EDIT: Usb-portene fungerer heller ikke, hvor kan jeg laste ned usb driver? Takk på forhånd. Mvh, Tony. Endret 15. april 2009 av Seglsten Lenke til kommentar
turbojon123 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har du prøvd å sjekke support-siden? Lenke til kommentar
Seglsten Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Har du prøvd å sjekke support-siden? Ja, har skjekket det, og fant det meste av drivere, men ikke for ubs-porter og lyd. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 drivere for usb har jeg aldri trengt, uansett, google det eller send dem en mail. hadde du oppgitt maskintypen hadde nok det hjulpet deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå