Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Xbox 360 2 red ring. Garanti, Klistremerke skadet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funket ikke alikavell. Trodde jeg hadde bedt om rep men hadde visst ikke det. Så ringte til servicet. Han fyren sa at det ikke gjorde noe at min adresse ikke fikk med tallet bak :?? Han sa at det var riktig på databasen. Så har nå bestilt rep over internet. Så kom denne teksten opp

Vi vil sende deg et fraktbrev via e-post til e-post adressen du har oppgitt. Når du mottar e-posten, følg instruksjonene om hvordan du får adgang til fraktbrevet, skriv ut fraktbrevet og retuner konsollen til service senteret.

Men sa ikke du at UPS skulle komme å hente den ?

Lenke til kommentar

Faen ass. Han fyren sa at det var riktig adresse hoss han han sa at det var noe feil med siden så derfor så jeg feil postadresse. Men nå ser det jo ut som UPS skal levere den esken til adresse uten tall. Vedder på at det er flere hundre adresser.Jeg tror jeg bare venter til jeg får esken.

Lenke til kommentar

Hei jeg var på skolen. Mens jeg var på skolen har de UPS folka kommet. Pappa sa at de bare tok xboxen pakket den inn. Fatteren hadde visst problemer med å få tatt av hdd. Men han fikk det til slutt. Men jeg har absolutt ikke no form for garanti. Fyren hadde pakket xboxen og tatt den med. Det eneste han har latt være er et klistremerke Som det står return adresse på. Hva skal jeg gjøre ? Er det garantien ? Btw xboxen gikk med et spill inni. Hva skal jeg gjøre. Kommer cden tilbake ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...