Verbal Hologram Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Kan de se om konsollen har fått det ? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 men når jeg skriver inn adressen min så går nummeret bort. Feks halloveien 75 Så blir det bare halloveien. er det meningen ? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 men fant ut at om jeg skriver: Halloveien76 Uten mellomrom går det fint. Går det eller må jeg ringe ? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Ok jeg tro den funker jeg å. Siden når jeg skriver adressen slik i google så kommer 1881 med fattern sitt navn. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Det funket ikke alikavell. Trodde jeg hadde bedt om rep men hadde visst ikke det. Så ringte til servicet. Han fyren sa at det ikke gjorde noe at min adresse ikke fikk med tallet bak :?? Han sa at det var riktig på databasen. Så har nå bestilt rep over internet. Så kom denne teksten opp Vi vil sende deg et fraktbrev via e-post til e-post adressen du har oppgitt. NÃ¥r du mottar e-posten, følg instruksjonene om hvordan du fÃ¥r adgang til fraktbrevet, skriv ut fraktbrevet og retuner konsollen til service senteret. Men sa ikke du at UPS skulle komme å hente den ? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Men da han fyren kommer med eske skal jeg da bare levere xboxen til han da han kommer med esken ? Men hvordan har jeg en garanti at han da tar den med dit den skal ? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Nå fikk jeg en melding av UPS med trackingnumber. Men problemet er at adressen står feil der å ? Er det meningen ? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Kan je ikke bare avbestille repen fra xbox. Så ringe han å be han om at det ble feil ? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Faen ass. Han fyren sa at det var riktig adresse hoss han han sa at det var noe feil med siden så derfor så jeg feil postadresse. Men nå ser det jo ut som UPS skal levere den esken til adresse uten tall. Vedder på at det er flere hundre adresser.Jeg tror jeg bare venter til jeg får esken. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Hei jeg var på skolen. Mens jeg var på skolen har de UPS folka kommet. Pappa sa at de bare tok xboxen pakket den inn. Fatteren hadde visst problemer med å få tatt av hdd. Men han fikk det til slutt. Men jeg har absolutt ikke no form for garanti. Fyren hadde pakket xboxen og tatt den med. Det eneste han har latt være er et klistremerke Som det står return adresse på. Hva skal jeg gjøre ? Er det garantien ? Btw xboxen gikk med et spill inni. Hva skal jeg gjøre. Kommer cden tilbake ? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Men jeg har absolutt ikke no form for garanti. Hva mener du? I norge er det 5 års reklamasjonsrett Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Garanti at UPS har tatt xboxen Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå