Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Xbox 360 2 red ring. Garanti, Klistremerke skadet.

Anbefalte innlegg

Hei min xbox 360 får hele tiden 2 red ring. Den står midt i gulvet så det er ikke noe problem med luft. Men da jeg tok av faceplate var det microsoft klistremerket skadet. Litt rivd på tuppen på en måte. Hvordan kan det være skadet når jeg fikk tatt av faceplatet først i dag ?

Men det jeg egentlig lurer på er om jeg sender min til rep nå. Microsoft ser at klistremerket er skadet vil de da reparere xboxen men sende med en faktura. Eller vil de bare sende den tilbake ? Gidder ikke å betale penger for noe jeg har garanti på. Kjøper heller en ny xbox da.

Håper noen kan svare. Jeg er evig takknemlig med alle svar jeg får.

Mvh. OppsalLocos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt sikker men i manuelen som du får på kjøpet (en liten bok om garanti..)

står det at hvis klistremerkene er skadet så mister du garantien .

men om du må betale for reparering med skade på klistremerkene vet jeg ikke om .

men spør xboxsupport. han vet helt sikkert. :thumbup:

Lenke til kommentar

Sry for dobbel post. Men da jeg gikk inn på den linken du har i signaturen service.xbox.com Hvordan kan de vite hva jeg har problemer med ? Av å til virker jo xboxen uten noen problemer i en time. Andre ganger slår den seg av etter noen min. Det var ikke en boks hvor jeg kunne skrive hva feilen var. Hvordan kan de da vite hva feilen er ? Hvordan fungerer rep systemet ? Slik at den sender en fyr så putter du xboxen i en eske så tar han den med seg ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...