Marbyz Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei! (starter formelt) I dag gikk jeg til innkjøp av en scanner av type Uniden92XLT. Har derfor noen spørsmål på lager ang. rekkevidde mm. Hvor lang rekkevidde har politiets samband? Må jeg sitte i nærheten av deres sender eller går det via satelitt ? Jeg bor 20 KM fra Trondheim Lufthavn,Værnes, har jeg noen sjanse til å få inn Værnes? Bor OK til i forhold til Fjell mm.? - Takker for svar, Novair. Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei! (starter formelt) I dag gikk jeg til innkjøp av en scanner av type Uniden92XLT. Har derfor noen spørsmål på lager ang. rekkevidde mm. Hvor lang rekkevidde har politiets samband? Må jeg sitte i nærheten av deres sender eller går det via satelitt ? Jeg bor 20 KM fra Trondheim Lufthavn,Værnes, har jeg noen sjanse til å få inn Værnes? Bor OK til i forhold til Fjell mm.? - Takker for svar, Novair. Hei Politiet har per dags dato inge "radar" sändingar, de har repeaters som gör att deras täckning är större, så nästan överallt i norge kan du få in ditt lokala politi distrikt. När det kommer till flyget så är 2 mil nog ikke för lång så det handlar mer om att hitta rätt frekvens. Gå in på Scannernytt för att finna de frekvenser som är i ditt område. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå