thamule Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei har mista heilt oversikta på lost og datt av for lenge sidan. Det eg treng hjelp til er å finne ut kor eg datt av. Det var rett før sesongslutt hugsar eg. Det var den sesongen der "the oceanic 6" eller kva dei blei kalla kom tilbake og fann ut at dei aldri skulle forlatt øya og greier. Grunnen til at eg gjerne vil ha litt hjelp e at viss eg sjølv begynner å leite, så blir det fort at eg spoiler innholdet i eit par sesongar for meg sjølv. Håpar noken kan hjelpe meg inn på rett sesong her Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har du følgt med i Norge eller USA? Jeg mistenker at du har sett ferdig sesong 4, og dermed mangler det som har kommet av sesong 5. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Har du følgt med i Norge eller USA?Jeg mistenker at du har sett ferdig sesong 4, og dermed mangler det som har kommet av sesong 5. Eg har fulgt med i USA. Eg trur kanskje eg har sett nesten ferdig sesong 3. Når eg tenker meg om trur eg det er sesongen der han mørkhuda som har ein son kjem tilbake på ein båt som skal til øya... Kan dette stemme med sesong 3 eller 4? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Flottings. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå