galten Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 hjelp!! jeg har akkurat kjøpt meg nytt grafikkort. XFX Geforce 9800gtx. jeg har en 2 1/2 år gammel pc.. når jeg skulle sette inn kortet så så jeg til min store forskrekkelse at det kortet krevde 2 størmkabler. jeg har kun en ekstra fra strømfosyningenmmin, som forøvrig leverer 400W. mitt spørsmål er vil dette kortet fungere om jeg kun bruker den ene strømkabelen og plugger inn, eller må jeg skifte ut hele strømforsyningen?? evt andre løsninger? ikke helt den store datamesteren så all hjelp mottas med stor takk Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har ikke den store peilingen på akkurat dette men jeg tror det er slik at det vil virke men ikke til full ytelse. Korrekt meg om jeg tar feil dere. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Korrekt meg om jeg tar feil dere. Jeg tar oppfordringen. Man kan korrigere noen eller gi noen en korreks, og man kan lese korrektur (noe jeg nå har gjort), men man kan ikke korrekte noen Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skal følge en overgang fra molex/drev til PCI-E med skjermkortet. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Korrekt meg om jeg tar feil dere. Jeg tar oppfordringen. Man kan korrigere noen eller gi noen en korreks, og man kan lese korrektur (noe jeg nå har gjort), men man kan ikke korrekte noen herre gud da mann (godt poeng, btw) jeg er forsovidt litt usikker selv, men den øverste forklaringen virker logisk. ikke at jeg på noen måte vet om det er rett.. edit: Skal følge en overgang fra molex/drev til PCI-E med skjermkortet. dettte skal i alle fall stemme. vist ikke har jeg en tilovers jeg kan sende gratis til deg. (er ikke dyrt å kjøpe heller, da) Endret 15. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå