Jaudu Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Går 1 . året på allmenn, men vill bytte til TIP neste år, vet jeg kan slippe Norsk, Engelsk, Naturfag og Matte, hvis jeg fullfører og består alle faga. Jeg har 4 i norsk, engelsk og Naturfag, og 2 i matte, så lurte jeg på om jeg kan velge og bare slippe Norsk,engelsk og naturfag på TIP, og ta matte om igjen for å få bedre karakter. Kan jeg da velge og ta vekk matte de siste dagene på allmenn? slik at jeg slipper tentamen osv i matte?. hvis jeg dropper matte her på allmenn, kan jeg da fortsatt slippe Norsk, engelsk og naturfag på TIP? eller må jeg bestå alle fagene på allmenn for å slippe de allmennfaga på TIP? Endret 15. april 2009 av Jurigs Lenke til kommentar
cheating Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 svaret er ja, hvis du har et fag fra før trenger du ikke ta det igjen:D Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 har du gitt opp karakteren i matte så slutter du bare å måte opp i faget. eller om du fullfører matte, er det bare å la være å søke om fritak til neste år, så tar du det på nytt. ikke sikker på norsk og naturfag, men er temmelig sikker på at engelsken er et annet kurs enn det som er på yrkesfag. mange som ombestemmer seg på skolevalget første året, og er ikke noen dårlig ting det, rådgivere støtter deg på det og svarer sikkrere enn folk her. fordi di reglene rundt det forandres ofte. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 har du gitt opp karakteren i matte så slutter du bare å måte opp i faget. eller om du fullfører matte, er det bare å la være å søke om fritak til neste år, så tar du det på nytt. ikke sikker på norsk og naturfag, men er temmelig sikker på at engelsken er et annet kurs enn det som er på yrkesfag. mange som ombestemmer seg på skolevalget første året, og er ikke noen dårlig ting det, rådgivere støtter deg på det og svarer sikkrere enn folk her. fordi di reglene rundt det forandres ofte. Ga beskjed til mattelærern igår, sliter så med den matta så er veldig takknemlig for å slippe, ble litt nervøs for at jeg måtte bestå hele allmenn året for å slippe. rådgiveren sa hvertfall at norsk,engelsk, og naturfag kan jeg slippe på TIP dersom jeg består de Lenke til kommentar
cheating Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 har du gitt opp karakteren i matte så slutter du bare å måte opp i faget. eller om du fullfører matte, er det bare å la være å søke om fritak til neste år, så tar du det på nytt. ikke sikker på norsk og naturfag, men er temmelig sikker på at engelsken er et annet kurs enn det som er på yrkesfag. mange som ombestemmer seg på skolevalget første året, og er ikke noen dårlig ting det, rådgivere støtter deg på det og svarer sikkrere enn folk her. fordi di reglene rundt det forandres ofte. Ga beskjed til mattelærern igår, sliter så med den matta så er veldig takknemlig for å slippe, ble litt nervøs for at jeg måtte bestå hele allmenn året for å slippe. rådgiveren sa hvertfall at norsk,engelsk, og naturfag kan jeg slippe på TIP dersom jeg består de har du tatt et fag på almenn trenger du ikke ta faget på yrkesfag:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå