Deluxio Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Tok et par bilder for noen dager siden da det var kjempefint vær synst det vart bra spegling i sjøden Hva synst dere? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Jo du har fått til en fin speiling her... Jeg synes bilde nummer 1 er det beste her, men jeg synes selve motivet blir for kjedelig, eller kanskje ikke... Synes bilde er helt greit egentlig... Litt mørkt på den ene siden kanskje? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Exif? Bilde # 1&2: Ville gjerne hatt lenger lukkerhastighet her så speiling ikke ble så mye avbrutt av de små bølgene, og høyere blendertall(mindre blender) for mer dybdeskarphet. Synes også de er litt overeksponerte oppe i venstre hjørne, pga. solen som går gjennom endene på skyene. Landskapet til venstre i bildet ble også for blått, synes jeg. Bilde #3 har jeg ikke annet å si på enn at det ble litt for kjedelig. Overeksponerte, hvite vegger, svake farger, bølgene i vannet(kunne, som på de to andre bildene, hatt lenger lukkerhastiget her også)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå