Gå til innhold

Beste måte å ta pushups på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer ann på hvor du er sterkest det.

Hvis du er sterkest i triceps har du armene nære kroppen, men hvis du har sterkere brystmuskler så har du armene så langt unna kroppen som mulig.

Men hvis en ønsker å ta flest pushup så må en vel ha knærne planta i bakken :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis du er sterkest i triceps har du armene nære kroppen, men hvis du har sterkere brystmuskler så har du armene så langt unna kroppen som mulig.

Men hvis en ønsker å ta flest pushup så må en vel ha knærne planta i bakken :hmm:

Hvis jeg skal tenke på hurtighet da?

Blir man fortere sliten av å gjøre det raskt?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

haha^^

det er smak å behag vil jeg si.. men som sagt trener du ulike muskler.. det er i alle fall altid viktig å ha strak rygg :)

edit: ahahaha^^ pusse tenna.. trene.. hah.. ohh.. ur killi'n me :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Beste måten å ta pushups på, hm. Har du prøvd å legge deg på gulvet, med håndflatende "under" skuldrene, tærne i gulvet også løfte deg opp ved hjelp av amene. Når du blir kjempesterk kan du bruke en hånd, også vil jeg anbefale deg å prøve uten armer :)

Lenke til kommentar

Link...? :dribble:

Men du har altså fått svar TS. Om det er en test elns hvor det er om å gjøre å ta flest må du rett og slett bare i forkant teste hvor du er sterkest, bryst eller triceps. Er det førstnevnte har du bredt grep, hvis ikke har du smalt grep. Om det hjelper å ta dem raskt må du finne ut av selv. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...