Tehjoran Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei, ja man blir jo lei gitar etter hvert.. Så nå har jeg lyst å spille litt trommer, men hvor kan man få tak i det? Er snakk om Guitar Hero: World Tour. gidder ikke å kjøpe en hel pakke med: Trommer, Mick, spill og Gitar. Takk for svar Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Eller funker Rock band trommer til det? Lenke til kommentar
sehanssen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei, ja man blir jo lei gitar etter hvert.. Så nå har jeg lyst å spille litt trommer, men hvor kan man få tak i det?Er snakk om Guitar Hero: World Tour. gidder ikke å kjøpe en hel pakke med: Trommer, Mick, spill og Gitar. Takk for svar http://cdon.no/spill/guitar_hero_world_tou...ne_drum-4073677 Her får du i hvertfall kjøpt ghwt-trommene. Rock band trommene fungerer også! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Funker dette til GH: WT? http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...e=&profile= Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Rockband trommer funker fint til GH:WT, bruker selv RB trommer der. EDIT: Den linken du hadde er bare noe du legger over trommene. Endret 16. april 2009 av golemm Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Rockband trommer funker fint til GH:WT, bruker selv RB trommer der. EDIT: Den linken du hadde er bare noe du legger over trommene. Åja, hehe Mulig om du kan finne en billig til meg? ^^ Er ikke så veldig flink til å finne sånne ting på nettet. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hmm, tok ett kjapt søk. Fant ut at du mest sannsynelig ikke kan kjøpe trommer separat, men du kan vel spørre i butikken. Fant heller ikke RB trommer, men vet at disse selges separat for 6-700KR. Kjøpte selv mitt separat uten spill e.l litt etter det kom ut. Om du er villig til å betale litt ekstra, kan du også få kjøpt ett mer robust og bra sett for 2500 kr. Er mye penger om du ikke er stor tromme entusaist. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Har ikke nok penger til det, men jeg skulle få trommer av faren min viss det ikke var for dyrt.. Ja er litt sånn tromme fyr, spiller trommer viss det er mulighet til det.. Men tenkte at det hadde vært kulere å spille trommer enn gitar. Og jeg får veldig vondt i hånd leddet etter å ha spilt til GH:WT Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vel du kan kjøpe Ion Drum Rocker upgrade kit, ellerno. Er elektronisk trommesett, med 3 symbaler og 4 toms, og kan også kobles rett i xboxen eller hva det skulle være å spille rock band/ghwt. Så om du kobler i headset eller evt andre høytalere, har du jo elektronisk trommesett. Dette tror jeg koster rundt 3-4000 da, så går på hvor mye du og dine er villig til å gi for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå