balder Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Eg oppdaterte min xbox360 og så skulle eg spille Metalica Guitar Hero. Da låste Xboxen seg. Da eg slo den på igjen så går den ei lita stund og så kommer det 3 røde lamper som blinker. Denne er modifisert. Vil eg ha problemer med å reklamere på den? Kva kan vere årsaken? Er det nokon håp at den vil ordne seg igjen? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det er problemet med modding, garanti gjelder ikke. Du må nok betale rep. selv. Den vil ikke bli frisk av seg selv når det er tre røde ringer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Send inn og sats på at dem ikke legger merke til det. Lenke til kommentar
balder Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Send inn og sats på at dem ikke legger merke til det. Moddingen var gjort for mange år siden, men når eg oppdaterte xbox360 så skar det seg. Eg prøvde å starte xboxen igjen no og da virket den i 5 minutter før den låste seg igjen. Finnes det noko program eg kan laste ned og få kjørt på nytt i xbox360'en slik at eg får nedgradert den til fabrikkinnstilling? Endret 15. april 2009 av balder Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
balder Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Send inn og sats på at dem ikke legger merke til det. Moddingen var gjort for mange år siden, men når eg oppdaterte xbox360 så skar det seg. Eg prøvde å starte xboxen igjen no og da virket den i 5 minutter før den låste seg igjen. Finnes det noko program eg kan laste ned og få kjørt på nytt i xbox360'en slik at eg får nedgradert den til fabrikkinnstilling? Nope Om xboxen ikke taklet oppdateringen, vil den da takle nedgraderingen + videre spilling ? Send den inn og håp att ingen ser att den er modifisert Viss dei ser at den er modifisert må eg betale noko da eller vil eg bare få igjen xboxen? Det er vel eit kjent problem dette med 3 røde lamper så dette er jo ein fabrikasjonsfeil og reklamasjon samme om den er opnet eller ikkje? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nei, det sier seg selv at du kan ha tuklet med maskinen for å få til de tre røde strekene. Du veit jo selv at garantien brytes når du åpner den. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har en 360 på vei tilbake fra reprasjon, brutt garantimerke og det gikk helt fint Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
No14 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Man må vel betale for frakt, og det er jo godt over tusenlappen. Lenke til kommentar
balder Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Mens eg letet etter garantilappen. Brukte ca 1/2 time så stod xbox360 på med 3 røde lamper blinkende. Slo den av og på igjen og den virket igjen??????? Eg har no spilt Metalica Guitar hero i 4 timer uten problem. Kva har skjedd? Får sjå kor lenge den virker. Kan ha med at eg ikkje har brukt den på 1/2 år da eg for det meste har brukt ps3 i denne perioden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Fikk samme problemet igår. Skulle skru på, så kom det tre røde lys, som viser at det er hardware-feil eller noe, så skrudde jeg av, venta litt, sjekka alle kabler og skrudde på igjen og det funka fint Lenke til kommentar
No14 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Mens eg letet etter garantilappen. Brukte ca 1/2 time så stod xbox360 på med 3 røde lamper blinkende. Slo den av og på igjen og den virket igjen??????? Eg har no spilt Metalica Guitar hero i 4 timer uten problem. Kva har skjedd? Får sjå kor lenge den virker. Kan ha med at eg ikkje har brukt den på 1/2 år da eg for det meste har brukt ps3 i denne perioden. Da var du heldig! Stort sett når man får 3 røde lys pleier maskina å være død. Problemet er nok at du har spilt ps3, noe xboxen absolutt ikke liker. Hold deg til xbox! Neste gang tar den fyr! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Mens eg letet etter garantilappen. Brukte ca 1/2 time så stod xbox360 på med 3 røde lamper blinkende. Slo den av og på igjen og den virket igjen??????? Eg har no spilt Metalica Guitar hero i 4 timer uten problem. Kva har skjedd? Får sjå kor lenge den virker. Kan ha med at eg ikkje har brukt den på 1/2 år da eg for det meste har brukt ps3 i denne perioden. Er nok ikke lenge før du har 3 lys igjen da... Og da kan du jo selge den til meg for en billig penge Lenke til kommentar
balder Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Mens eg letet etter garantilappen. Brukte ca 1/2 time så stod xbox360 på med 3 røde lamper blinkende. Slo den av og på igjen og den virket igjen??????? Eg har no spilt Metalica Guitar hero i 4 timer uten problem. Kva har skjedd? Får sjå kor lenge den virker. Kan ha med at eg ikkje har brukt den på 1/2 år da eg for det meste har brukt ps3 i denne perioden. Er nok ikke lenge før du har 3 lys igjen da... Og da kan du jo selge den til meg for en billig penge Eg har ein reserve som eg kjøpte før jul på Elkjøp for kr. 979,- med trådløs kontroller, 5 spill. Trur pakken heitte Arcade. Kjøpte ein billig 20 gb HD med 3 mnd Gold for kr. 150,- ekstra. Den ligger her uåpnet. Eg fant ut at eg kunne heller kjøpe denne maskina for eg måtte ha ein trådløs kontroller ekstra og den koster vel rund kr. 500,-. No har eg spilt på den gamle i 3 dager og den virker utmerket. Kan den nye Arcade maskinen også modifiserast? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Mens eg letet etter garantilappen. Brukte ca 1/2 time så stod xbox360 på med 3 røde lamper blinkende. Slo den av og på igjen og den virket igjen??????? Eg har no spilt Metalica Guitar hero i 4 timer uten problem. Kva har skjedd? Får sjå kor lenge den virker. Kan ha med at eg ikkje har brukt den på 1/2 år da eg for det meste har brukt ps3 i denne perioden. Er nok ikke lenge før du har 3 lys igjen da... Og da kan du jo selge den til meg for en billig penge Eg har ein reserve som eg kjøpte før jul på Elkjøp for kr. 979,- med trådløs kontroller, 5 spill. Trur pakken heitte Arcade. Kjøpte ein billig 20 gb HD med 3 mnd Gold for kr. 150,- ekstra. Den ligger her uåpnet. Eg fant ut at eg kunne heller kjøpe denne maskina for eg måtte ha ein trådløs kontroller ekstra og den koster vel rund kr. 500,-. No har eg spilt på den gamle i 3 dager og den virker utmerket. Kan den nye Arcade maskinen også modifiserast? n Den nye arcade maskinen din kan modifiseres, men den har nok Lite-On dvd drevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå