norifra Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 hei, noen som vet en plass man kan kjøpe mobil batterier rundt om i bergen..? trenger til en LG KU990 Viewty.. grunnet jeg mener en butikk er fordi jeg trenger det kjapt! takk for svar Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Clas Ohlson har mye mobilbatterier, har de ikke? På Bystasjonen er det i tillegg et par mobilsjapper og en Spaceworld, så sjansen for å finne det du er ute etter er god der borte. Lenke til kommentar
norifra Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 håper det.. må prøve lykken imorgen asså var inne å såg på clas ohlson siden, var bare SE og nokia batterier det men de har vel flere i butikken? kanskje.. Lenke til kommentar
JonChris Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 håper det.. må prøve lykken imorgen asså var inne å såg på clas ohlson siden, var bare SE og nokia batterier det men de har vel flere i butikken? kanskje.. Ringer du til telebutikken strandgaten (radiohuset vindenes) så greier de somoftest å skafef et batteri på 1 virkedag. Håper det hjelper. Ellers kan du ta kontakt med Norsk teleservice som ligger i åsane (rett over gaten fra vareutleveringen til ikea), de er et mobilverksted som burde ha det meste inne. Lenke til kommentar
Idaho Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvis ikke kan du ringe til Telekiosken. de pleier og være ganske raske med og få tilbehør hvis de ikke har det inne. 1 til 2 dager kanskje. hvertfall min erfaring;) 55 31 76 12 Telekiosken Bergen Storsenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå