creaT Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 hei vær gang jeg åpner et program eller et spill, som f.eks limewire. så begynner skjermen å blinke og dette kommer fram "skjermdriveren atikmdag har sluttet å svare, og er blitt gjennopprettet". programet/spillet starter men jeg får ikke til å bruke det, fordi skjermen henger seg! noen som vet hva det kommer av? maskinvare: asus P5Q deluxe intel core 2 duo E8400 OCZ reaper PC-8500 HIS radeon X1950pro Lenke til kommentar
creaT Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) prøvde nettopp å skifte ram, å da ble det ikke sånt problem. kan det funke med en bios flash kanskje? har hørt at ramen ikke støtter hovedkortet mitt så bra. Endret 15. april 2009 av creaT Lenke til kommentar
nosense Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 heivær gang jeg åpner et program eller et spill, som f.eks limewire. så begynner skjermen å blinke og dette kommer fram "skjermdriveren atikmdag har sluttet å svare, og er blitt gjennopprettet". programet/spillet starter men jeg får ikke til å bruke det, fordi skjermen henger seg! noen som vet hva det kommer av? maskinvare: asus P5Q deluxe intel core 2 duo E8400 OCZ reaper PC-8500 HIS radeon X1950pro Har samme problem selv. Har samme hovedkort som deg, men ikke ram. Hjalp det å bytte ram? Lenke til kommentar
creaT Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 heivær gang jeg åpner et program eller et spill, som f.eks limewire. så begynner skjermen å blinke og dette kommer fram "skjermdriveren atikmdag har sluttet å svare, og er blitt gjennopprettet". programet/spillet starter men jeg får ikke til å bruke det, fordi skjermen henger seg! noen som vet hva det kommer av? maskinvare: asus P5Q deluxe intel core 2 duo E8400 OCZ reaper PC-8500 HIS radeon X1950pro Har samme problem selv. Har samme hovedkort som deg, men ikke ram. Hjalp det å bytte ram? ja d hjalp å bytte ram. vilken ram har du da? Lenke til kommentar
nosense Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 heivær gang jeg åpner et program eller et spill, som f.eks limewire. så begynner skjermen å blinke og dette kommer fram "skjermdriveren atikmdag har sluttet å svare, og er blitt gjennopprettet". programet/spillet starter men jeg får ikke til å bruke det, fordi skjermen henger seg! noen som vet hva det kommer av? maskinvare: asus P5Q deluxe intel core 2 duo E8400 OCZ reaper PC-8500 HIS radeon X1950pro Har samme problem selv. Har samme hovedkort som deg, men ikke ram. Hjalp det å bytte ram? ja d hjalp å bytte ram. vilken ram har du da? jeg har disse spec; hk: asus p5q deluxe psu: chill innovation 520w cpu: core 2 duo 3 ghz hd: samsung 1 TB minne: corsair twin2x 6400 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Jeg får sånn melding også (bare at jeg får nVidia sin versjon). Men jeg får det bare under heftig spilling. (oppsett i profil) Men nå i det siste så har jeg ikke fått det problemet. Og jeg har endret på to ting på datan. Jeg oppdaterte Bios og jeg tok ut en rambrikke, så nå har jeg 3 gb. Jeg vet enda ikke hviken av de to endringene som har (muligens) løst problemet. Får prøve å spille litt ekstra i dag, og da med alle 4 gb. edit: det viser seg at når jeg fjerner 1gb ram, så får jeg ikke feilmelding. Endret 17. april 2009 av Nerowulf Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) dobbel post Endret 17. april 2009 av Nerowulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå