Gå til innhold

Desperat etter billett til en av Michael Jackson's avskjedskonserter!


B25S

Anbefalte innlegg

Heisann smile.gif

 

Jeg er helt desperat etter en billett til en av Michael Jackson's avskjedskonserter.

Grunnen er at musikken hans har betydd noe, jeg har hørt han opp gjennom oppveksten min og dette her har utviklet seg til å bli en drøm jeg bare må oppfylle. :yes:

 

Noen som har peiling på hvor man får tak i billetter, er de utsolgt? Dette er noe jeg absolutt ikke kan gå glipp av.

Endret av B25S
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekket du i det hele tatt linkene mine, Spansknerden? Fant billetter helt nede i 125 pund der, som blir ca 1240 norske kroner...

Ja det står det ja, men man får ikke kjøpt.

Hva mener du med at man ikke får kjøpt? Jeg klikker meg videre helt til jeg blir bedt om å fylle inn VISA-nummeret mitt, det gadd jeg naturligvis ikke ettersom jeg allerede har billetter.
Lenke til kommentar
Sjekket du i det hele tatt linkene mine, Spansknerden? Fant billetter helt nede i 125 pund der, som blir ca 1240 norske kroner...

Ja det står det ja, men man får ikke kjøpt.

Hva mener du med at man ikke får kjøpt? Jeg klikker meg videre helt til jeg blir bedt om å fylle inn VISA-nummeret mitt, det gadd jeg naturligvis ikke ettersom jeg allerede har billetter.

rart at folk kjøper billetter på svarte børsen til mange tusen kroner da da.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Legger inn for en kamerat:

 

"Jeg har to billetter nærme scenen. Ta kontakt for mer informasjon. Billettene er 2800kr per stykk, kan forsikre at det er det samme som jeg kjøpte de for, jeg har skriftlig bevis om noen lurer. Billettene får jeg først når jeg kommer til London, siden de ikke gir ut billetter tidligere enn 10 dager før selve konsertdagen. Konserten er 10.Juli.

Greit om du kan møte meg i Oslo for å avtale og sånt. Er en gutt på 18år som var litt desperat og bestilte to ganger for jeg fikk noia."

Endret av Spansknerden
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Legger inn for en kamerat:

 

"Jeg har to billetter nærme scenen. Ta kontakt for mer informasjon. Billettene er 2800kr per stykk, kan forsikre at det er det samme som jeg kjøpte de for, jeg har skriftlig bevis om noen lurer. Billettene får jeg først når jeg kommer til London, siden de ikke gir ut billetter tidligere enn 10 dager før selve konsertdagen. Konserten er 10.Juli.

Greit om du kan møte meg i Oslo for å avtale og sånt. Er en gutt på 18år som var litt desperat og bestilte to ganger for jeg fikk noia."

faen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...