Guest345 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg begynte med guerilla cardio for 3 uker siden - 3 dager i uken kombinert med 3 dagers styrketrening og jeg begynner allerede å se forskjell. Veldig brutalt, men effektivt program. Anbefales hvis du er villig til å slite deg fullstending ut Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det motsier ikke akkurat det Picatta sier med tanke på treningen, da begge er en form for Kardio. Det med fettsyrer og slikt kan jeg derimot ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tenkte mer på det med intensiviteten på treningsøkten. (Høy kontra lav intensivitet) Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 hei hei. jeg er en jente på 21 år. jeg har et lite problem med å finne ut hvordan jeg kan få en fin sommerkropp. av å jogge eller løpe, kan jeg miste puppene mine, å det vil jeg ikke. det jeg vil jobbe bort er magen. det er vel det alle jenter vil. jeg er ikke feit, bare litt lubben rundt magen kanskje:) he he kroppen min er slik at hvis jeg trener for mye mister jeg puppene så rompa, så lårene og til slutt magen min. jeg lurer på om det er noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få jobbet bort de ekstra kiloene rundt magen, uten å miste puppene:) jeg prøver hva som helst. Den vakreste sommerkroppen får en først og fremst ved å være fornøyd med kroppen sin, uansett hvordan den er. Ellers så vil jeg anbefale deg den danske nettsiden iform.dk. Der finner du flere gode og motiverende treningsopplegg og verktøy, absolutt verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg begynte med guerilla cardio for 3 uker siden - 3 dager i uken kombinert med 3 dagers styrketrening og jeg begynner allerede å se forskjell. Veldig brutalt, men effektivt program. Anbefales hvis du er villig til å slite deg fullstending ut hva går dette ut på spesifikt? Du har et vanlig 3-dager-i-uken styrkeprogram, og på hviledagene kjører du intervaller? Er ikke det killer på beinmuskulaturen da? Lenke til kommentar
HarriVittu Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg begynte med guerilla cardio for 3 uker siden - 3 dager i uken kombinert med 3 dagers styrketrening og jeg begynner allerede å se forskjell. Veldig brutalt, men effektivt program. Anbefales hvis du er villig til å slite deg fullstending ut hva går dette ut på spesifikt? Du har et vanlig 3-dager-i-uken styrkeprogram, og på hviledagene kjører du intervaller? Er ikke det killer på beinmuskulaturen da? Du bryter nok ikke ned så mye beinmuskulatur under geriljakardio, eller lignende intervaller uansett; det kardiovaskulære systemet blir slitent for fort til at du vil klare det. På den annen side kommer du nok til å fylle musklene dine godt med melkesyre, og føle deg litt "gelé" uansett - men du øker i hvert fall den anaerobe utholdenheten din Lenke til kommentar
Guest345 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Jo, det er som sagt veldig tungt for bena, men jeg velger da og presse meg gjennom de verste smertene. Trener forøvrig ben en gang i uken i tillegg til cardio. Programmet mitt er som følgene: Mandag: Styrke Tirsdag: Cardio Onsdag: Styrke Torsdag: Cardio Fredag: Styrke Lørdag: Cardio Søndag: Slapper av med en lang gåtur Endret 23. april 2009 av Guest345 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg kjører for øyeblikket slik: Søndag: Styrke, 20-40 min cardio rett etterpå (gå/moderat jogging i oppoverbakke) Mandag: Hvile Tirsdag: Samme som Søndag. Onsdag: Hvile Torsdag: Samme som Søndag. Fredag: Hvile Lørdag: Hvile Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 hørt at dess mer muskler man har dess lettere er det å forbrenne fett. man skal visstnok ikke bare drive med cardio dersom man vil miste fett, men man skal også øke muskelmasse. svømming er definitivt en kjempe god idé Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 I teorien, om målet er å miste fett, har det vel egentlig ikke noe å si om man driver cardio eller ikke, så lenge man er i underskudd. Cardio gjør jo bare forruket større noe som gjør underskuddet større. Samme effekten om man ligger i mer i underskud... ? Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Hva er Cardio? Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg ville ha anbefalt deg å kombinere kondistrening med noe vekttrening. Noen basisøvelser som knebøy, markløft og franskpress+benkpress kan hjelpe deg med å holde formene dine fine, og fastere. Du mister noe fett og gainer noe muskler. Veldig mange fordommer mot vekttrening for jenter. Det tar mange år og mange kalorifrie måltider før man ser ut som et vrak. Anbefaler deg et par ganger kondistrening i uken og et par ganger styrke. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Du kan ikke styre hvor kroppen skal ta fettet sitt fra. Når du jogger, løfter vekter eller w/e henter kroppen energi fra der det passer den best. Å avskrive jogging bare fordi du tror puppene forsvinner er veldig dumt, da det er en veldig fin måte å trene og forbrenne fett på. Ta heller å skaff deg en allsidig treningsplan der du gjør litt av hvert, som feks styrketrening, løping og svømming. Vær ute, bruk kroppen og spis sunt. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Bare for å ha det sagt, du bør prioritere kropp fremfor store lause pupper. Tren mage rumpe lår overkropp og løpetrening = >smashing!!! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 I tillegg, kan du jo begynne å trene bryst. Da får du jo harde og faste pupper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå