Gå til innhold

hvordan avbestille brann.no meldinger?

Demonican

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg plages med meldinger fra brann.no fra tid til annen, men når jeg sjekker på brann sine sider så finner jeg ingenting om hvordan man kan stoppe meldingene, står heller ingenting om hvordan meldingene deaktiveres i selve meldingen.

noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som melder seg av etter dårlig nytt på sms? :p

Dette er kanskje BA sin varsling som tidligere var gratis, men nå koster penger (?)

Dersom meldingene er signert "brannvarsel.ba.no" så skal det funke å sende sms med teksten

"bv stopp" til 2229.

Lenke til kommentar

Vel dette er en ting som har irritert med over lengre tid, greit nok at jeg er Bergenser, men jeg er lang ifra en fotballsupporter. Har ingen interesse av å følge med på fotball, enten det er Brann eller noen andre fotballag.

men meldingene er ikke signert eller noe, det står bare at jeg kan lese mer på brann.no.

syntes det er veldig dårlig av brann.no å ikke informere hvordan du stopper denne tjenesten på en skikkelig måte.

Lenke til kommentar
syntes det er veldig dårlig av brann.no å ikke informere hvordan du stopper denne tjenesten på en skikkelig måte.

Står følgende på Brann sine hjemmesider da:

Tjenesten koster kun kr 2,- per mottatt melding.

Du kan når som helst melde deg av tjenesten. For avmelding, send BRANNLIVE STOPP til 2242.

Kan det fungere kanskje?

Lenke til kommentar
takk, men det virket ikke...

Merkelig nok så fikk jeg en melding i retur hvor det stod "du abonnerer ikke på noen lag på dette kortnummeret. fant ingen tjenester å stoppe."

hvorfor får jeg da meldinger fra brann.no?

Hørtes litt rart ut det der... hvilket nr kommer meldingene fra da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...