Muse Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Til en skole prosjekt, skal jeg skrive en artikkel. Jeg har tenkt å skrive en topp 10 liste over hva som var fjorårets beste filmer. Da kommer jeg til å skrive om filmene, hver og en, og hvorfor den var så bra (og da altså mye om hvordan publikum mottok den, ikke bare om min personlige erfaring). Hele teksten vil ha en liten intro tekst og en konklusjon. Blir dette da regnet som artikkel? Trenger svar nå med en gang! Tusen hjertelig takk på forhånd. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Kommer an på humøret til læreren (og hvor viktig oppgaven er). Dette kan fort bli mer av en anmeldelse enn en artikkel. Hvis du holder din personlige mening i bakgrunnen burde det gå fint. EDIT: Få tillatelse først, for all del. Endret 15. april 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Muse Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Tusen hjertelig takk for raskt svar. Jeg skal definitivt høre med henne. Endret 15. april 2009 av Muse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå