tormoddf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ta en håndfull strategi, et stykke kortspill og en dæsj massivt onlinespill, og du får Battleforge. Les mer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Det ser ut som et spennende spill jeg mest sannsynlig hadde likt, men det at man kan kjøpe ting ved å bruke ordentlige penger gjør at jeg ikke har lyst til å kjøpe det. Endret 15. april 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er helt enig med Bruktbilen. Å bringe inn penger fra det virkelige liv inn i et spill gjør at jeg tar avstand fra det med en gang. Hadde det enda vært tid man måtte bruke, så hadde det i hvert fall blitt mer likt for alle. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 flere accounter er svaret på deres problem:) on topic: japp må si meg enig med dere, hater sånne ting "kjøp deg bedre" Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg er også enig i at økonomi alene ikke skal gi fordeler i online spill, men hva er mye bedre å favorisere dem som har tusenvis av timer å kaste bort? Tid er penger, penger er tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg