Fl4shm4n Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 lurte på om noen kunne hjelpe meg med et problem jeg har: når jeg setter inn en cd i cdromen tar det lang tid før pcen reagerer men man hører at cdromen jobber, og når jeg dobbeltklikker på cdromen så får jeg opp denne meldinga: Please insert a disk in drive D:. noen idèr om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Tja, det først er at du har postet feil, det andre er at du må skjekke at ide og strøm kablene er på plass. Så bør du teste ut cd-rom din i en annen pc for å skjekke at den er ok, prøv dette først. Lenke til kommentar
Fl4shm4n Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 jeg har ikke rørt på maskina før eller etter det her skjedde så jeg tviler på at noen kabler har detti ut. det jeg lurte på var om lasern kanskje hadde fyki til H...... på grunn av ripete cd´r har 52x cdrom og har fått advarrsler om og kjøre ripete cdr pån. (har en kamerat med en god del ripete cdr som okuperte pcen min en stund:( hvor ellers skulle jeg poste? mvh Fl4shm4n Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Den passer i hardware/lagringsmedier, der ville nå eg ha plassert den. Det kan være laseren som er ødelagt eller bare trenger en rens. Men selv om du ikke har rørt noe inni pc'en din kan ledningene dette av/dårlig kontakt. Svaret får du om du prøver cd-rom'en din i en annen pc. Lenke til kommentar
Fl4shm4n Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 ok takk skal du ha :wink: Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Den passer i hardware/lagringsmedier, der ville nå eg ha plassert den. (/%¤!/%#!&%!¤# Eg bler galen av folk så gidde å pirka på sånne ting, vertfall når d ikke e SÅÅ gale posta!!! (dialekt for å understreke det hele...) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Eg bler galen av folk så gidde å pirka på sånne ting, vertfall når d ikke e SÅÅ gale posta!!! (dialekt for å understreke det hele...) Eg nevnte det bare så han ikke gjør det en gang til, er en nybegynner. Men eg hjalp han jo, så hvorfor klager du på meg Og har ikke problemer å forstå dialekten din, se under navnet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå