Skateward Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Da har jeg kjøpt meg en DSi og på DSiWare har de bare lansert 5 spill. Jeg lurer på om noen hvet om det er mulig å laste ned noen av de japanske DSiWare spillene? I System settings, Data Managment kan man kopiere spill fra SD kortet og motsatt. Det burde jo hvere mulig at man kan legge over andre spill, litt som roms. Jeg har lagt merke til at filene er .bin filer. Hvet ikke om det sier noen jeg men. Endret 16. april 2009 av skateward Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 nei, det går ikke å legge de inn på sd-kortet fordi spille vil bare funke på den DSen som spillet ble lastet ned på. Samme som på wii Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvorfor har du klusja til med ekkel rar skrift i rød farge ? Vanskelig å ta slike "folk" alvorlig. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Det er også vanskelig å ta deg alvorlig når du bare kommer hit for å klage. Endret 16. april 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
Skateward Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 nei, det går ikke å legge de inn på sd-kortet fordi spille vil bare funke på den DSen som spillet ble lastet ned på. Samme som på wii Takk for svar. Det var litt kjipt at ikke det gikk men. Nintendo må jo tjene litt penger også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå