RasmusKRiis Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Ja, dette er da Panthoen uten noen mennesker foran, hva synes dere? f/18 1/3 sec ISo 100 Edit: -la til versjon 2 -croppet litt -prøvd og rett opp horistonten -senket kontrasten litt Endret 15. april 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Bortsett fra at det var en skjevhet i bildet, synes jeg komposisjonen var veldig bra! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Skjevheten ødelegger mye. Jeg tror også det hadde lønt seg å coppe vekk noe av forgrunnen. Den blir for dominerende slik den er nå. Sort/hvit passer til motivet, men jeg lurer på om du har dratt litt hardt i spakene. Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Flott bilde, fanget veldig pent! Gå til "filter -> distort -> lens correction" (i PS, hvis du har det tilgjengelig) for å rett opp på skjevheten. Så gjør du bare horisonten rett move tool. Skjevheten (ikke bare horisontalt) forstyrrer veldig ja. Endret 15. april 2009 av Ingardj Lenke til kommentar
superbat Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Synes dette var veldig bra jeg! Likte croppen best... Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Er det øynene mine som er skeive, eller heller bakken litt ned mot venstre? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Som sagt er det hovedsaklig det horisontale perspektivet som er feil. Jeg kan fjerne det, bare si i fra.. Dette var bare noe raskt. Som du ser blir det også litt kvalitetstap.. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 17. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Lurte på om den hvite stripa med lys som kommer inn foran Pantehon ødelegger? Ser egentlig ikke helt av du har gjort Ingardj untatt og croppa litt, hva er du har gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå