Olgadolga Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er en 17 år gammel gutt. For litt over 2 uker siden skulle jeg hjem til hybelen og sklei på isen ned betongtrappa. Gjorde noe satans vondt og jeg ropte alle banneord en nordlenning kan.. Uansett, i ettertid har jeg hatt store problemer med halebeinet/ryggen. Er en u-utholdelig smerte når jeg skal bøye meg ned eller sitte stille på rompa i mer enn en halvtime. Er helt nede i ræva, på enden av halebeinet føles det som. Om jeg står eller ligger i senga, kjenner jeg det ikke. Blir aldri bedre, og begynner å lure på om jeg har bristet eller fått en alvorlig skade. Blitt fortalt at jeg bare er forslått, men rart det ikke går over når det er gått over 2 uker nå. Hva bør jeg gjøre? Sliter noe fælt da jeg sitter på en hard stol i 8 timer hver dag på skolen. Setter pris på hva dere tror å mener, før jeg drar til legen å får fingrer i ræva.. Lenke til kommentar
cheating Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 kan du ikke skaffe deg en pute og en sånn pinne som søppelplukkere har? da slipper du hard stol, og du slipper å bøye deg ned hvis du skal ha noe? Neida, hadde vurdert en tur til legen var jeg deg, ryggproblemer er det ikke noe poeng å ha resten av livet. Jo fortere man kommer til lege, dess fortere blir du frisk (forhåentligvis) Dessuten tror jeg ikke legen putter hånda opp i rumpa di med mindre du har tarmproblemer, de kommer sikkert bare til å ta en røntgen ell no. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dessuten tror jeg ikke legen putter hånda opp i rumpa di med mindre du har tarmproblemer, de kommer sikkert bare til å ta en røntgen ell no. En kamerat av meg fikk en eller flere fingre opp i rumpa når det var mistanke om skade på halebeinet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Uansett om det er bristet eller brukket så er det minimalt hva de kan gjøre med det. Du får med deg en respekt på gode herlige smertestillende og beskjed om å holde deg i ro. Når jeg brakk det så tok det en god stund før det var bra igjen. At dette var under tentamenstider gjorde det ikke bedre. Mitt eneste råd er smertestillende, få fritak for gymmen for noen uker, cola, fjernkontroll og en myk pute. Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) cheating: En pute hjelper nok ikke.. Får vondt når jeg sitter opp ned i en mjuk sofa. I skrivende stund ligger jeg på rygg.. Dessuten går jeg "rørlinja" så blir en del bøying under vasker etc. Når det gjelder fingrer i ræva, så tror jeg legen blir å kjenne etter brudd elns før han sender meg på røntgen.. Får vel bare huke tak i telefonen å ringe legen snarest mulig i morgen da. x) Kan jo ikke være krøpling allerede som 17 åring xD Edit: så det siste innlegget nå.. Iallefall, når det gjelder gymmen, så skal jeg så jævlig bli fritatt en stund derifra. xD Det var gymmen som var grunnen til at jeg sklei i trappa fra begynnelsen av. xD sånn er det når man heller går hjem for å dusje. ^^ Endret 15. april 2009 av Olgadolga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå