mintman Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Beklager at dette sikkert er et dumt spørsmål, men jeg fikk min nye Taisol CPU vifte i dag, og denne er det allerede Thermal Pad på, men jeg skal bruke Artic Silver. Hvordan skal jeg fjerne Thermal Pad'en? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Kjapt fortalt: Skrap av med kredittkort eller lignende(brukte Dominokortet mitt jeg :razz: ) Rens, bruk Q-tips dyppet i isopropanol (rens også overflata på CPU'n) Evt. planslip (det gjorde ikke jeg) Legg på Artic'en Ellers så finnes det haugevis av tråder med dette evnet her på forumet, så let litt da vel! Sjekk også goopguiden på overklokking.no http://www.overklokking.no/guides/goopguide/index.html Lenke til kommentar
Preben_Bruun Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Brukte barberblad for å fjerne det. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Putt ribba i en gryte med vann og la det koke litt, så vasker du med isopropanol. Funker kjempeflott :smile: Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 eg brukte et kronestykke for aa fjerne d he he d fungerte... lure paa om eg maa planslipe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå