Gunfreak Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Våpenet er en Colt 1851 Navy Revolver, mitt eksemplar er fra 1856, og så sikkert noen slag under borgerkrigen og kanskje den ville vesten også. Den het Navy da den amerikanske marinen var hoved kjøperen, men våpenet så mer bruk i hæren der den var preferet over Colt army, pga. bedre ergonomi og mindre rekyl Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Den var stilig grattis! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nice . Du bare fikk det? Eller kjøpte du det? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Woah! Tør jeg spør hvor mye du betalte? Kan tenke meg den er verdt ganske mye! Gratulerer. Endret 17. april 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 En svært pen anskaffelse, Gunfreak. Et av de kulere historiske skytevåpen jeg vet om YEEHAAAW! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Woah! Tør jeg spør hvor mye du betalte? Kan tenke meg den er verdt ganske mye! Gratulerer. Betalte ca. 7500kr for det med moms og frakt, fra usa. Våenet er i bra stand med godt brukt, blant annet har det blitt dratt opp av hylsteret så mye at front siktet er nesten slitt ned. men finishen i god stand. Våpenet er nok værdt noe mer enn jeg betalte, det var rett og slett litt flaks at jeg fikk våpnenet der og da til den prisen, vil tro den kanskje ligger på ca. 10 000-12 000kr i verdi. En svært pen anskaffelse, Gunfreak. Et av de kulere historiske skytevåpen jeg vet om YEEHAAAW! Takk, og ja enig, virklig et flott våpen, som sikkert har sett mye rart i sittt liv, en ting er sikkert, har ikke bare ligget i en skuff eller hylster, det har blitt brukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå