hogath Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei Jeg har sett på et sett høyttalere uten sub og forsterker, altså 5 høyttalere. 2 bak, 2 foran og 1 center. Men jeg vet ikke hva jeg skal se på når jeg skal kjøpe. Har funnet disse og lurte på om noen kunne kommentere dem for meg og anta pris de er verdt. Takker for svar!! Spesifikasjoner Front høyttalere Konstruksjon: 3-veis bassrefleks Diskant: 1" Mellomtone: 5"x2 Bass: 8.5"x1 Impedans: 8 ohms RMS input power: 100W Max. Input power: 200W Følsomhet: 88dB Frekvensgang: 45Hz ~ 20kHz Delefrekvens: 3kHz Bi-wire: Ja Senterhøyttaler Konstruksjon: 2-veis bassrefleks Diskant: 1" Bass og mellomtone: 5"x2 Impedans: 8 ohms RMS input power: 80W Max. Input power: 160W Følsomhet: 88dB Frekvensgang: 50Hz ~ 20kHz Delefrekvens: 3.5kHz magnetisk skjermet Surround Høyttalere Konstruksjon: 3-veis bassrefleks Diskant : 1" Bass og mellomtone: 5" Impedans: 8 ohms RMS input power: 60W Max. Input power: 120W Følsomhet: 88dB Frekvensgang: 59Hz ~ 20kHZ Delefrekvens: 4kHz Lenke til kommentar
avo Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det er nesten umulig å si om dette låter bra, eller hva verdien er uten å vite hvilket høytalersett det er. Det finnest alt fra pappesker med pappelementer til seriøs hifi som kan passe inn i disse spesifikasjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå