espenae Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 hei jeg er en gutt på 165cm høy jeg er 15 og har lyst til å ta lett mc lappen... er jeg for lav då? eventlet kas sykkler passer meg?? er på jakt etter en racing.. noe i aprillia rs duren.. honda nsr osv Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er vel bare å ta en tur til en MC-forhandler og prøvesitte ?? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tror det skal funke, hvis du ikke klarer å få begge benene nedi, er det jo bare å bruke et ben som støtte ben. Lenke til kommentar
espenae Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Tror det skal funke, hvis du ikke klarer å få begge benene nedi, er det jo bare å bruke et ben som støtte ben. ja det går vell det... eg vokser sikkert litt og til eg blir 16.. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 går nokk greit, men tror aprilia har ganske høy sittehøyde. har ikke prøvd irl men etter hva jeg har fått med meg så er den ganske høy, men tror ikke det blir noe problem. vudert pocketbike? neida bare kødder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå