Gå til innhold

Friday Night Lights - noen som ser på? -

Anbefalte innlegg

Denne serien har fått kjempeskryt, og rykter går på at den går The West Wing en høy gang.

Noen som har sett, og kan gi en summary?

Grunnen til at jeg ikke har sett, er at den har basis med amerikansk fotball, noe som interesserer meg midt oppe på leggen ett sted :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig bra serie med livet rundt og på fotballbanen. den er veldig realistisk både i look og dialog. Mesteparten av replikkene er faktisk improvisert, noe som gir rom for hverdagslige kommentarer osv.

digger selv serien og gleder meg til sesong 3.

Ble skuffa da jeg leste på en spoiler at tim riggins, lyla garrity og tyra collette bare for gjesteopptredener i sesongen som kommer

Lenke til kommentar
Jeg mente selvfølgelig sesong 4 :p

Oooooh! Kommer det en fjerde sesong? Gode nyheter!

I mine øyne FNL er den desidert beste amerikanske serien om ungdom som er laget. Mulig fordi sex i stor grad er utelatt/ har innvirkning på plottet.

Var det forresten ikke en annen tråd om FNL tidligere?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ser at de ikke kommer ut i 720p lengre, så venter til sesongen er slutt med å se. Er virkelig en kongeserie, og det var vel fortjent at den ble nominert til Emmy i år. De fikk også nominsajoner i beste mannelige og kvinnelige skuespiller. En serie som får alt for lite skryt. "The best show you dont watch" var det vel en på en Emmy promo som sa. Helt enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...