-iL- Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Denne serien har fått kjempeskryt, og rykter går på at den går The West Wing en høy gang. Noen som har sett, og kan gi en summary? Grunnen til at jeg ikke har sett, er at den har basis med amerikansk fotball, noe som interesserer meg midt oppe på leggen ett sted Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Syntes serien er kjempebra. Handler mye om amerikansk forball, men mye om livet rundt laget og det at en by har noe å samles rundt. Sesong 1 er veldig bra, så faller kanskje nivået litt til sesong 2 og 3, men abselutt en serie verdt få med seg. Lenke til kommentar
shitsucker Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Utrolig bra serie med livet rundt og på fotballbanen. den er veldig realistisk både i look og dialog. Mesteparten av replikkene er faktisk improvisert, noe som gir rom for hverdagslige kommentarer osv. digger selv serien og gleder meg til sesong 3. Ble skuffa da jeg leste på en spoiler at tim riggins, lyla garrity og tyra collette bare for gjesteopptredener i sesongen som kommer Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg kan si deg så mye at de ikke har gjesteopptredner i sesong 3, de er så abselutt med i sesong tre. De er kanskje ikke like store hovedroller som før, men de er velk med i hver episode, og spesielt riggins merket jeg ingen ting på. Lenke til kommentar
shitsucker Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg mente selvfølgelig sesong 4 Lenke til kommentar
jlek Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg mente selvfølgelig sesong 4 Oooooh! Kommer det en fjerde sesong? Gode nyheter! I mine øyne FNL er den desidert beste amerikanske serien om ungdom som er laget. Mulig fordi sex i stor grad er utelatt/ har innvirkning på plottet. Var det forresten ikke en annen tråd om FNL tidligere? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ny sesong er ute av FNL, har kommet 4 episoder tror jeg. Blir å se imorgen, gleder meg som en liten unge på julaften nå. Dette blir bra med tanke på hvordan det endte i sesong 4. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ser at de ikke kommer ut i 720p lengre, så venter til sesongen er slutt med å se. Er virkelig en kongeserie, og det var vel fortjent at den ble nominert til Emmy i år. De fikk også nominsajoner i beste mannelige og kvinnelige skuespiller. En serie som får alt for lite skryt. "The best show you dont watch" var det vel en på en Emmy promo som sa. Helt enig. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fant ikke noe 720p jeg heller nei. Da blir det å se i vanlig frem til hd kommer. Jeg er så enig med deg at jeg ikke har ord. En serie som har fått for lite, da tenker jeg på seere, nominasjoner og omtale. Lurer på hva sesong 5 har å by på. Gleder meg til ikveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå