moskito Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Ny PC HK: ASUS X58 extreme, CPU: Intel Core I7 Quad Core 940, 2,93 GHz klokket til 3,5 GHz med luft(100% stabilt) Skjermkort: NVIDIA XFX 285 - 1 GB GDDR3, Hardisk: Western digital raptor 150 GB x 2, samsung 1 TB x2, RAM: CORSAIR DDR3 1337 Mhz 2048MB x 6 Lydkort:Creative X-Fi TiataniumPSU: Cosair, 1000 watt Skjerm: Benq 24'' LCD - Full HD, Kabinett: Kabinett; Antec twele hundred + vifter og bling bling OS: Win 64 - bit Er dette din pc? :O Eller bare sånn du kunne ønsket at den var? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skal tenkte på det. Hadde jo vært litt gøy å prøve ut linux. Altså, bare så det er sagt, så har jeg ikke testa ut Linux selv og jeg vet det har lik null funksjon hvis du skal spille. Men det er kanskje greit som et midlertidig OS til Win 7 lanseres. Man gidder jo ikke sitte og stirre på en PC man ikke får brukt, hehe. Lenke til kommentar
moskito Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Skal tenkte på det. Hadde jo vært litt gøy å prøve ut linux. Altså, bare så det er sagt, så har jeg ikke testa ut Linux selv og jeg vet det har lik null funksjon hvis du skal spille. Men det er kanskje greit som et midlertidig OS til Win 7 lanseres. Man gidder jo ikke sitte og stirre på en PC man ikke får brukt, hehe. nei det er sant det....Vi får se hva jeg gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå