Benbjo Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kjøpte noen sanger fra playstation network i stad. Når de var ferdig installerte hadde de ikke dukket opp i spillet. Kan det ha noe med at spillet mitt er kjøpt i USA, mens jeg lastet ned fra den europeiske shopen? Hvis dette er tilfellet er det jo helt på trynet + penger ut av vinduet. Ikke at det var store summen, men uansett! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kan det ha noe med at spillet mitt er kjøpt i USA, mens jeg lastet ned fra den europeiske shopen? Det er akkurat det som er grunnen. DLC må kjøpes ifra samme "sone" som spillet ble laget for. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 jaja. Får se om jeg finner RB en til Ps3 billig et sted. Er jo et helvette å få kjøpt DLC fra USA. Må jo lage et "virtual credit card" og hele pakka. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Virtual credit card? :S Jeg har shoppet fra US Store i over et halvt år nå, med vanlig visa. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Det får ikke jeg gjort. Husker ikke hva det står, men noe med US citizen blah blah Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er bare å skrive inn en amerikansk adresse i konto-informasjon - og en norsk VISA kort - null problem. Jeg laster ned DLC til Rockband fra US store hele tiden - funker fett :-) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har prøvd dette. Funker ikke for meg. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har du innstallert sangene også da? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Selvsagt. Jeg er da ikke dum Er nok at spillet er fra USA, mens sangene ble kjøpt på EU shop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå