Bruktbilen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Den gamle tven starter å streike og jeg starter å se på muligheten for å kjøpe en ny tv, trenger derimot mye hjelp da jeg vet lite angående tver. Vet bare at den helst burde være 32" og under 4000 kroner. Skal spille 360/ps3 spill på den i framtiden og se på dvder/serier. Har Viasat parabol, om det skulle være viktig å vite. Vet forresten ikke så mye om HDMI, HD-ready og kontrastforhold. Har sett litt rundt på komplett og 32LG3000 ser ut som en grei TV, men blir jeg nødt til å kjøpe høytalere da? Endret 15. april 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Bare så du er obs på det så blir tv til 4000 ikek no bedre en din gamle på tv signaler og slikt, 4000 er billigtv^^ men LGen er beste valget i prisklassen. kjøp ekstra høytaler da lyden ikke er no å skryte av Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ser at du har parabol, og da regner jeg med at du også har dekoder? Hvis den er av eldre årgang og bruker scart, bør du sterkt vurdere å leie/kjøpe deg en ny digital dekoder med HDMI, aller helst en med støtte for HD. Da vil du få bildet av en annen verden, selv på en TV som "bare" koster 4000 kroner. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Takk for svar, blir nok å kjøpe 32LG3000 og et par høytalere når tiden kommer. Anti LFC: Er det noe spesielt du kan anbefale? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) PG3000 er nok absolutt det beste valget i denne prisklassen. LG er hvertfall kjent for at skjermene deres er allsidige, i den forstand at bildet ser bra ut både på HD og SD signaler. Samsung har f.eks. en tendens til å være rævva på dårlige signaler. Liker du designet på TVen tror jeg ikke du kommer til å angre, hvertfall ikke med tanke på pris. Endret 15. april 2009 av Anti LFC Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Høytalerne er heller ikke dårlige kontra kontra mange andre skjermer... Det er selvsagt ikke noe hjemmekino men faktisk fult brukbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå