stclem Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Har en Asus eee 900 som med "brent" strøminngang. (pga bruk av feil lader). Er vel noen deler i den som kan brukes, i hvertfall HD og ram? Tenker jeg kunne ta ut noen deler av den og lage meg en billig og lydløs pc til å spille av musikk og filmer som ligger på en server jeg har. Har ikke HD filmer så trenger ikke supermaskin. Ønkser å kjøre feks. xbmc og windows xp. Regner med at lydløs og billig er en vanskelig kombinasjon, men må da være mulig å få til noe som ikke trenger mye vifter osv. Usikker på om jeg skal lage et kabinett selv eller kjøpe et, men ønsker at det ikke skal være stort. Har nettverkskabler i alle rom, så vil ikke ha tråløst. Trenger heller ikke tastatur og mus. Kobles til TV via VGA. Takker for alle forslag. Endret 15. april 2009 av stclem Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ville ventet på denne: XBMC + linux. http://itavisen.no/810522/norsk-pris-og-lansering-avlort Lenke til kommentar
stclem Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Takk, den var faktisk perfekt. Er faktisk akkurat det jeg hadde tenkt å prøve å lage selv, og nå får jeg den jo ferdig og sikkert mye billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå