mg_martin Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er på utkikk etter det kortet som yter best og som ikke koster mye mer enn 1 tusenlapp.. Har forsøkt å lese meg frem til det, men er jo så forferdelig mange forskjellige kort.. Virker som kort basert på HD4850 er et godt valg, men det skal ikke være godt å si... Så hvis noen kan spytte ut et konkret forslag så hadde det vært kjempe topp.. På forhånd takk Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er overbevist om at GTS 250 er akkurat det du trenger.. Komplett hadde nettopp "Supermandag" eller hva det nå var, der solgte dem slike til under 1000-lappen.. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Det fikk jeg faktisk med meg men rakk aldri å bestille : / Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har en bror jeg fikk ordnet 4850 til i julen. Han satt med GF7800 GT eller noe fra før. Det ble både mer eyecandy og mindre lyd med det kjøpet. Om det fortsatt er "det beste kjøpet" ved normalpris aner jeg ikke. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg kjøper denne til meg selv: Gainward GeForce 9800GT 1GB PhysX Cuda på komplett.no Jeg har ikke testet den enda men jeg skulle tro den var bra til prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå