kikk0 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 hei! Lurer på hvilket system du kan bruke for å få tempen på cpu ned i -20 - 40 grader? er det ferdige system eller må eg lage systema sjølv ? har hørt om wappochill eller no? er det bra system eller? har også hørt at du får bedre ytelse av prosessoren til kaldere det blir. er det sant eller? p4 2.2 ved -25 grader jobba som en 2.9? takker for svar og ideer Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Søk på forumet så finner du masse stoff. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 finnes ca utrolig mange som har spurt om akkurat det samme...... Finner sikkert noe resultat litt lengere nede på siden om aktivkjøling på forumet... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 det er vel kompressorkjøling som får temp ned til ca -20. ja det er ferdige systemer, så vidt jeg vet så er det vapochill og prometia, lage et sånt system vil være ganske vansklig for den vanlige man, har du lagd et kjøleskap... men jeg anbefaler deg å stikke på ocshoot forumet. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 litt offtopic men jeg får prometeia snart. Den lå på -22c på en p 2.4 hos forrige eier. @ 3.2 lå den på +2c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå