Läkerol Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Låner PS3 av en kamerat. Han har HD tv så han bruker HDMI kabel, mens jeg har ikke HD tv, også står konsollen på sånn at den skal bruke HDMI kabelen. Er det på noen måte jeg selv her uten HD tv kan få fikset sånn at jeg kan spille PS3 med vanlig scart kabel? Eller må jeg stikke tilbake til kameraten min og fikse det der? Takker for ett hurtig svar! Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ved mindre du kan i utanåt, så må du nok det. Eg har ikkje slik att eg må stille på det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Sett den i standby (så det røde lyset foran lyser), hold inne på knapp i noen sekunder til den piper. Den skal nå finne ut automatisk hvilke tilkobling du bruker. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Ved mindre du kan i utanåt Kunne du skrevet det på bokmål? ;O Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Sett den i standby (så det røde lyset foran lyser), hold inne på knapp i noen sekunder til den piper. Den skal nå finne ut automatisk hvilke tilkobling du bruker. Tusen hjertelig takk! Det funka! Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ved mindre du kan i utanåt Kunne du skrevet det på bokmål? ;O Det kan eg. Men eg vil helst skriva på nynorsk. Med tanke på att det er eit så heftig språk, og att eg har vakse opp med det. Oversetning: "Ved mindre du kan det untenatt" Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Sett den i standby (så det røde lyset foran lyser), hold inne på knapp i noen sekunder til den piper. Den skal nå finne ut automatisk hvilke tilkobling du bruker. Tusen hjertelig takk! Det funka! Bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå