kip Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Husker for noen år siden da det var windows 98 som regjerte på de fleste maskiner i verden.. Da det kom opp på skjermen, etter at man hadde valgt å slå av pc`n i "start",: du kan nå slå av datamaskinen.. Jeg husker at jeg endret dette på en kompis` pc så det sto: formaterer nå c: Han fikk full panikk!!!!! Men, nå husker jeg ikke hva den filen heter i Windows der den teksten ligger... :oops: NOEN som HUSKER det?? Hilsen en eldre kar :wink: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Den var bra.. Noen andre som vet? ( F43n nå som jeg nettop hadde fått 900 poster måtte jeg svare på detta ) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Husker jeg ikke feil var det vel snakk om 3 filer: logo.sys logos.sys logow.sys (litt usikker på denne) Dette er vel egentlig BMP-filer som du kan åpne i f.eks MS-paint. Vet ikke om disse er på noe annet enn win 9x. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Husker jeg ikke feil var det vel snakk om 3 filer: logo.sys logos.sys logow.sys (litt usikker på denne) Dette er vel egentlig BMP-filer som du kan åpne i f.eks MS-paint. Vet ikke om disse er på noe annet enn win 9x. Var vel på 95/98 ja.. Man måtte vel lagre fila som BMP og så rename dem til .sys Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg sjekket.. Det er Logos.sys du leter etter:) Dette gjorde jeg mange ganger selv ja. Veldig arti.. hehe Men som sagt da så sjekket jeg nå på en pc med 98 på... Lenke til kommentar
kip Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 takk alle sammen!! Gleder meg til jeg kommer over en fyr som har Windows 98 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 logo.sys logos.sys logow.sys logon.sys trodde jeg det var, men jeg har sikkert feil. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 logo.sys er "Starter Windows" logoen. s'en i logos.sys står for shutdown, dvs. "Nå kan du slå av maskinen". w'en i logow.sys står for wait, dvs. "Windows avslutter". Lenke til kommentar
Pomba Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 vitsen med å balle med det da? blir jo bare tull alt sammen! hehe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 vitsen med å kjepp med det da? blir jo bare tull alt sammen! hehe urk.. det burde vært skuddpremie på idioter. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 vitsen med å kjepp med det da? blir jo bare tull alt sammen! hehe urk.. det burde vært skuddpremie på idioter. Er d ikke d da? Du får en femmer av meg :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå