Gjest Guest_marie_* Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Liker dere å ta det med en middag, eller et glass vin, eller etter en tur i frisk luft sammen med damen, hvordan skal forspillet være...? og hvor mange liker rett-på sak? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Personlig foretrekker jeg sofakos med film ol.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Forspill? Suging, slikking, tafsing, grafsing, kyssing, stønning og svetting. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Liker dere å ta det med en middag, eller et glass vin, eller etter en tur i frisk luft sammen med damen, hvordan skal forspillet være...? og hvor mange liker rett-på sak? Ihvertfall IKKE "et glass vin, eller etter en tur i frisk luft sammen med damen" Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 stripping intim-massasje evt kosing i sofaen til en film Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Å la damen varte deg opp er alltid en god ting : D Men det er alltid kos å starte på sofaen med en god film, helst skrekk film Så går man videre til noen øl eller vin eller hva nå enn dama ønsker Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 beste er vel at dama bare kaster seg over han hehe. Må ikke vare for lenge. Og dama må gjøre det klart hvilke intensjoner hun har. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Liker dere å ta det med en middag, eller et glass vin, eller etter en tur i frisk luft sammen med damen, hvordan skal forspillet være...? og hvor mange liker rett-på sak? Kommer helt an på hvilken relasjon man har. Jeg kan tenke meg de aller fleste er som meg; altså at de liker en helkveld med både mat og drikke, for så og bevege seg over i sofaen og krype tett sammen der, men at de også liker det impulsive "der og da" øyeblikket. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tråden stenges da trådstarter ikke oppfyller kravene for gjesteposting. Husk at for å gjesteposte skal innholdet være av sensitiv/alvorlig art. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg