Kenneth Solfjeld Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det er mulig du mister noe av tåka hvis du øker kontrasten. Jeg har i alle fall opplevd det på tåkebilder. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Ja, det er riktig det. -Mye av mystikken forsvinner hvis jeg øker kontrasten. Takk for alle kommentarer Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Stilig bilde! Er "ferje-fan", og dette bildet likte jeg. Likte den mystiske tåkestemningen. Mulig å få bildet i 1650x1080, kunne tenkt meg det som bakgrunnsbilde? Sånn btw, ferja er Tide sin "Fjordveien"? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg vil si det er rimelig originalt i sitt utrykk, ogsa er det sa fin farge pa taken. Helt sykt med take dog Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Stilig bilde! Er "ferje-fan", og dette bildet likte jeg. Likte den mystiske tåkestemningen. Mulig å få bildet i 1650x1080, kunne tenkt meg det som bakgrunnsbilde? Sånn btw, ferja er Tide sin "Fjordveien"? Heller 1920 x 1200 . Lenke til kommentar
Carny Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Stilig bilde! Er "ferje-fan", og dette bildet likte jeg. Likte den mystiske tåkestemningen. Mulig å få bildet i 1650x1080, kunne tenkt meg det som bakgrunnsbilde? Sånn btw, ferja er Tide sin "Fjordveien"? Det er riktig. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Kan ikke annet enn å slenge meg på de andre her og si at dette var kjempebra. Dette bildet fortjener absolutt en god print. Ikke gå for billig print heller. Gå for en god print med bra papir og blekk. Bildet er absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ikke øk kontrast! Ikke alle bilder skal på død og liv ha økt kontrast, skarping og økt fargemetning - synes jeg. Ikke øk kontrast! Ikke alle bilder skal på død og liv ha økt kontrast, skarping og økt fargemetning - synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå