Deelay Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg synes jeg har sett en funksjon i css for å "froste" bilder.. eller legge et 70 % gjennosiktig lag over... eller tar jeg feil? Hva er koden isåfall? Kan jo gjøre dette i photoshop, men det hadde vært greit med halvert antall bilder på serveren så siden ikke blir så "tung". Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 img { opacity: 0.5; filter: alpha(opacity = 50); /* IE */ } img:hover { opacity: 1; filter: alpha(opacity = 100); /* IE */ } Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Opacity var det ja Takk skal du ha... Men lurer på den andre linjen: filter: alpha(opacity = 50); /* IE */ Kan du forklare den, hva den gjør? Siden du har kommentert med IE, er det nok en kode for å få det vist riktig i IE... Men lurte på akkurat hva som skjer Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 opacity fungerer ikke for IE, så en må bruke alph(). Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Takk for forklaringen, var ikke værre nei, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå