Guest345 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei. For et par uker siden begynte jeg med en intervalltrening som kalles guerilla cardio. Det er en enorm tung øvelse som har veldig press på beina. Her om dagen når jeg satt i gang føltes det som venstre lår skulle eksplodere og jeg måtte bare stoppe med engang. Jeg prøvde igjen etter to dager men problemet var der fremdeles, men jeg valgte å presse meg gjennom smertene og fullføre. Jeg gidder liksom ikke stoppe midt i prosessen så derfor velger jeg bare å bite tenna sammen og tåle smertene. Men er det egentlig farlig? Kan det følge av noen etterskader ved å springe med en muskelstrekk? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Lurer på det samme, vært gjennom en hard tid med tøying av muskler og musklen/sena på innsiden av høyre lår gir meg skikkelige smerter bare jeg strekker ut til der det begynner å gjøre motstand. Vært sånn i over en måned, og lurer på om dette kommer til å gi seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå