Kenny Bones Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei, jeg lurer på om noen har erfaringer ved trafikkalt grunnkurs i Trondheim? Hvilke skoler har det beste tilbudet f. eks med tanke på informasjon kontra pris? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) De koster omtrent det samme alle sammen, men det er forskjell på kvalitet. http://www.hattrem-trafikkskole.no er utrolig flinke! Og det er verdt å nevne at du ikke trenger å ta selve kjøreopplæringen på samme sted som du tar trafikalt grunnkurs. Selv tok jeg grunnkurset ved Trondheim Trafikkskole, men syntes ikke noe særlig om dem. Hattrem tok meg mye mer seriøs og jeg følte jeg ble godt ivaretatt hele veien frem til jeg bestod kjøreprøven. Endret 15. april 2009 av CAT0 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Takk takk! Høres fint ut, skal bare ta det trafikkale grunnkurset først og fremst. Så jeg har det ihvertfall. Ett sted å starte er det vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå