Kenny Bones Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hei, jeg lurer på om noen vet av egne erfaringer hvilke kurs Sonans har rundt omkring? Kjæresten min gikk allmenfag på Videregående, men mangler noen fag for å få studiekompetanse. Derfor lurer vi på om noen vet om Sonans andre byer enn Trondheim har disse fagene: 3-timers engelsk 5-timers engelsk 3 BI Fransk B (Mangler fransk C(siste året)) Geografi (2.klasse) På nettsiden til Sonans står det jo at de har Fransk på Sonans i Trondheim, men dette stemmer vistnok ikke ifølge dem selv. Har forsøkt å kontakte dem om det, men de svarer aldri. Blir derfor litt utolmodig Endret 15. april 2009 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Kur Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei, jeg lurer på om noen vet av egne erfaringer hvilke kurs Sonans har rundt omkring?Kjæresten min gikk allmenfag på Videregående, men mangler noen fag for å få studiekompetanse. Derfor lurer vi på om noen vet om Sonans andre byer enn Trondheim har disse fagene: 3-timers engelsk 5-timers engelsk 3 BI Fransk B (Mangler fransk C(siste året)) Geografi (2.klasse) På nettsiden til Sonans står det jo at de har Fransk på Sonans i Trondheim, men dette stemmer vistnok ikke ifølge dem selv. Har forsøkt å kontakte dem om det, men de svarer aldri. Blir derfor litt utolmodig Jeg ville valgt ulike kurs og fag som er nødvendig på Bjørknes istedet, vanvittig profesjonelle undervisere, som til en hver tid, gjør deg oppmerksom på hva du bør kunne for å mestre ditt krav til egenlæring og potensial. Men jeg vet ikke om det er noe Bjørknes i traktene dine? Men der har de iallefall gode kurs som passer for dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå